Bill

Bull

fredag 11 juni 2010

Vinst!!!, eller?


Idag var det utvägning. Och visst tog jag hem segern. Dock valde jag att inte skriva mitt inlägg häromdagen, så Bull tog hem segern med 0.2 kg. Jag måste säga att det spelar inte så stor roll, vi har båda lyckats ra med dieten och nu kommer den stora utmaningen: Att förändra levnadsvanor och att börja träna. I slutändan är vi ändå två vinnare som har lyckats med att gå ned så mycket som vi gjort på tre veckor.

För att fira att vi genomlidet denna prövning bjöd jag på mat ikväll. Mycket trevligt och mycket gott. Och det hela avslutades med en Remy Martin Premiere Cru. Vilken njutning. Det var länge sedan det var så gott med en cognac.

Jag önskar Bull lycka till i fortsättningen (vi har några kilon kvar till vår matchvikt) och väljer att avsluta detta mitt sista inlägg med lite filmmusik...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar