Bill

Bull

söndag 6 juni 2010

Fördel, Bull!

Efter dagens mellanvägning så är jag mer eller mindre säker på att jag vinner.
2.6 kg till på fredag. Inga problem. Medans Bill har haft en hård helg med både vin & rabarberpaj.

Jag är så övertygad på vinst, att jag faktiskt införskaffat ett tröstpris till Bill.

Har spelat fotboll idag, supportern var med och tittade på. Supportern säger att jag blir bortdribblad hela tiden. Jag hävdar fortfarande att jag inte kan dribbla, och folk kan inte komma förbi mig. Sanningen ligger väl någonstans mittemellan antar jag.

Nu när man precis har konstaterat att det är sommar så säger de på tv4 att det skall bli dåligt väder HELA nästa vecka. Därför tänkte jag bjuda på en klassiker idag.



Detta kanske kan bara inte bli fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar