Bill

Bull

onsdag 9 juni 2010

Igår var en dålig dag. Kom hem från jobbet och var sjuk. Snabbt möte med mäklaren och sedan blev det till att gå till sängs inför dagen intervju. Det får kosta ett kilo för att jag glömdeTstruntade i att skriva inlägg igår. Det finns viktigare saker här i världen. Intervjun gick sådär. Det var svårt att uppbringa den rätta energin när man har feber, men till min fördel känner dom mig sen innan så dom kanske har överseende med det.

Jag får hoppas att morgondagen medför mer energi och ingen feber då jag skall på en inervju till. Känns bra att ha flera alternativ för tillfället.

Och, by the way Bull, Jag funderar på en badrock till Steve med laget han kommer att älska.

2 kommentarer:

  1. Hallå där, det är faktiskt en hon =)
    Och hon gillar HIF!
    Lycka till med intervjuerna!

    SvaraRadera
  2. Ja,Ja. Av bara farten refererade jag till namnet och inte personen.För er vetskap; Hon kommer att göra uppror och hon kommer att älska MFF.

    SvaraRadera