Bill

Bull

tisdag 8 juni 2010

Åter till sjukhuset

Japp japp. Är hemma efter ännu en natt på sjukhuset. Har städat och gjort fint inför Steves inflytt. Blommorna har dött dock... funderar på att köpa nya. Kan vara lite trevligt.

Hursomhelst, jag skall slänga mig in i dushen och sedan fara till sjukhuset igen.
Diet uppdatering? FAILURE... jag försöker äta 3 mål mat om dagen. frukost, lunch och middag. När vi startade så räknade jag kallt med att Steve skulle komma den 21/6 och jag har ju god marginal. Jag tror jag fortfarande kan kan nå mitt mål och spöa Bill.

Skulle det råka vara så att Bill slår mig så bjuder jag på det.
Då gör jag om hans "runner-up" pris till första priset! Jag bjuder på det, Bill kommer gilla priset.

Jag har storartade planer för Steve.
Det skall börjas tidigt, så det skall investeras i en



Och lite senare i livet så kanske Steve blir en levande legend i klubben Steve kommer att älska!



tjipp tjipp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar