Bill

Bull

söndag 6 juni 2010

Besvikelse

Det var invägning idag. Vilken besvikelse. Bara en mindre viktnedgång som resultat av helgens inmundigande. Kroppen har lagrat vatten vilket gör ca 1,5 - 2 kg i viktökning. Dock måste jag erkänna att i min besvikelse var jag tvungen att väga om mig två timmar efter att Bull hade gett sig av och resultatet var glädjande. Jag är fortfarande med i matchen och målet att gå ner tio kilo på tre veckor är inte alls ouppnåligt.

Det är dags att vända nederlaget till vinst. Fem dagar kvar och dags för fokusering. Hårt arbete på jobbet samt promenader och vinsten skall bli min.

Det intressanta med denna resa är att när vi startade var vi överens om att vi skulle käka hamburgare när allt är avslutat. Idag talade vi om att vi skulle äta grillspett och sallad. Det har med andra ord skett en mental förändring på två veckor. Vi får se vad fredagens middag består av. Kanske Bull och jag startar en egen vitreduceringsklubb till hösten vem vet, En egen "Fat Fighters"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar